Saturday, January 14, 2012

actually I surf!



assalamua'laikum pals!
Saya mohd shahril shubadi, rakan-rakan memanggil Aril dan jika dikomersialkan akan menjadi Aril Adzim. Ganas kan? cukup jangan bermadah.
dilahirkan tanggal 18 April batch 94 Hospital Kuala Lumpur. Saya merupakan penganggur yang berjaya dan ingin mencuba nasib menceburi bidang Blogging bagi mengisi masa yang terluang. Ayam lame, sila tunjuk ajar :p

saya terkenal dengan sifat yang suka ber'koya', talkative benda yang nonsense, merepek dan akan menjadi gila jika bertemu dengan sesetengah manusia, akan saya ceritakan banyak lagi tentang ini dalam post seterusnya, everything about myself, people around me, and many-many-many-many more :) 

dah bace? Good. Follow? Nice. Suka? Alhamdulillah. 



*sekarang jam laptop menunjukkan 3.31, sudah seminggu aku menghidap insomnia.



 





No comments:

Post a Comment